lördag 15 november 2014

Fått livet tillbaka

Början av fredagen va inte så kul. Fick tillbaka tre prov och gjorde sedan ett spanska prov. Åh herre press. Men efter det va det över. Ska bara maila in några inlämningar imorgon så är jag klaaaar. Är tillbaka on fullspeed på bloggen nu som jag sa i ett tidigare inlägg. Nästan inget skolarbete på två och en halv måndag. Hell yeah. 

Efter skolan gick jag, Maja och Jessica hem till Jessica och gjorde chokladbollsmet och myste. Så himla underbara! Sen kom Stina babe från bovall och vi gick ut och åt och städade sen mitt rum i fem timmar och bara prata. Wtf. Men så mys haha. 

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Har massa olika planer men är rätt förkyld så vet inte vad jag orkar med.

Inspo är dom, fin bild tagen igår påväg ifrån helvetet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar