måndag 4 augusti 2014

Where have you been

Åh herre var ska jag börja... Har omöjligt kunna blogga på ca två veckor. Har fått abstinens typ! Det som hänt är att min mobil är ganska wrecked. Man kan helt enkelt inte skriva på den+ att jag inte har något wi-fi på min dator just nu. Det som har hänt är att jag åkte hem en natt från bovall, gick på Majkens konfa, träffade saknade älsklingar och har nu i nästan två veckor vart i pappas stuga! Mys! På onsdag kommer bästa Line hit ett par dagar och sen åker jag hem till Götet för att spendera det sista av sommaren hemma. Drar nog några nätter till mormor och vänner i bovall också! För att summera detta inlägg vill jag bara säga att jag är tillbaka som vanligt på söndag så jag kommer hem till wi-fi igen. Då ska ni få en bildbomb från de två senaste veckorna också! Puss.

En bild som summera alla mysiga utflykter vi gjort:))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar