fredag 18 juli 2014

Game of Thrones

Jag bara måste haha. Så jävla bra. Jag har sett extremt många serier extremt många gånger. Samma med filmer. Nästan expert ju. Tycker det är så jävla kul. Kollar nästa aldrig på tv men är besatt av serier och filmer som sagt. Och här är mitt nya tillskott. Game of Thrones.

Medeltids-vibe med "lords" och svärd och sånna goa grejer. Påminner mycket om t.ex Legend of the Seeker som det bara kom två säsonger av. Iaf, jag gillar temat, handlingen och skådespelarna är helt sjukt bra. Man älskar verkligen vissa och dom man ska hata... Hatar man verkligen. Jävligt cool serie med bra handling och karaktärer. Vill inte ge bort för mycket men tycker ni kan kolla en trailer eller första avsnittet iaf!

En av mina favoriter i serien. Jon Snow. Love u liksom:))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar