måndag 12 maj 2014

The Amazing Spider-Man 2

Brukar inte göra reviews men denna behöver en sådan. Vet inte riktigt var jag ska börja. GP gav den 1 fyr. EN JÄVLA FYR. Jag tycker att den hade ALLT. Romantik, action, komedi, drama. Jag grät, skrattade och satt bokstavligen med hakan hängande ner till brösten av förvåning haha.

Vill inte ge ut några spoilers men om man har ett hjärta så blir man berörd av den här filmen. Jag hade jättelåga förväntningar på grund av GPs recension men gick därifrån helt blown away med tårarna fortfarande rinnande. No joke alla stirra på mig.

Undrar hur de ska göra för att få The Amazing Spider-Man 3 som kommer om två år, att nå upp till den här filmens nivå. Jag ger den 5/5,10/10, 100%. Allt den kan få. Hade några miniminus men alla plus väger upp extremt mycket.

Se den. NU.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar