onsdag 15 januari 2014

5 snabba om mig

Om man frågar någon som känner mig vad jag är besatt av skulle de nog svara: Choklad, äppeljuice, mjölk, Justin Bieber. Haha sjukt random men sant. 

Mitt favoritämne i skolan är musik. Känns inte ens som om man är på lektion. Tycker att det är sjukt kul att bara sitta och spela piano och sjunga om läraren inte gett oss någon uppgift. 

Har haft väldigt mycket problem med migrän de senaste åren. Då och då med några månaders mellanrum fick jag hemska "anfall" med synbortfall, avdomning, äckligt stark smärta i flera timmar osv. Kunde vara yr och matt i veckor efteråt. Mår riktigt dåligt av det. Men nu har jag inte fått det på nästan ett halv år och det är underbart! 

Favorit parfymen är Victoria´s Secret Mango Temptation. Eller, det är en bodymist men ändå. Fick den i våras av underbara Maja och har inte slutat använda den sen dess! Använder den på riktigt varje dag och har den alltid i väskan. Helt perfekt söt, fruktig doft! 

Jag har en väldigt flexibel(haha) musiksmak. Gillar allt från pop, house, r&b till rock osv. Några artistfavvisar förutom Justin är MJ, Rihanna, Ellie Goulding med flera ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar